Lavinkite savo koncentraciją

Dėmesys

Dėmesio išskaidymas

Šis pratimas padės sukoncentruoti dėmesį į svarbias detales – spalvas, formas, ir atmesti nesvarbius elementus. Pavyzdžiui, ekrane matysite dvi figūras ir turėsite atsakyti, ar jos atitinka tam tikrus kriterijus, ar abi yra tos pačios spalvos ir panašiai. Jūsų smegenys turėtų susikoncentruoti, greitai pastebėti ir nesupainioti, jei dvi formos nėra tos pačios spalvos, nors ir turi kažką bendro (pvz., yra trikampio formos). Pratime bus prašoma paspausti kairįjį arba dešinįjį rodyklės klavišą, jei jis atitinka tam tikrus kriterijus.

Pratimas puikiai lavina dėmesį ir jūsų proto lankstumą. Kiekviename lygyje pamatysite skirtingas užduotis, taip pat keisis ir pratimo greitis. Kuo aukštesnis lygis – tuo greičiau keisis vaizdai ir reikės didesnio susikaupimo.

Dvigubas sprendimas

Šis pratimas paremtas moksliniais tyrimais ir skatina smegenis dirbti efektyviau bei greičiau apdoroti informaciją. Taip pat padeda išplėsti matymo lauką, o tai itin praverčia gyvenimiškose situacijose, pavyzdžiui, vairuojant. Atliekant pratimus jūs turėsite koncentruoti dėmesį į ekrano centrą, tuo pačiu stebėdami jo šonus. Pavyzdžiui, ekrano viduryje bus parodomas automobilis, o vėliau turėsite pasirinkti, kokį automobilį matėte. Tačiau taip pat turite stebėti ir ekrano šone esantį kelio ženklą.

Pratimas išskaido jūsų dėmesį, tuo pat metu versdamas koncentruotis į dvi skirtingas detales. Kylant lygiams, pratimas sudėtingėja – ekrano centre rodomi automobiliai tampa vis panašesni, o fonas, kuriame turite išvysti kelio ženklą, tampa blankesnis. Kelių darbų atlikimas vienu metu – šiandien itin naudingas ir lengvai pritaikomas sugebėjimas.

Sustabdyti kadrai

Pratimas skirtas budrumo lavinimui. Budrumas – esminis dėmesio ir susikaupimo elementas. Mūsų budrumo lygis lemia argumentavimą, problemų sprendimą, mokymąsį. Mokslininkai yra nustatę du budrumo tipus: toninį ir fazinį. Toninis apibrėžia jūsų bendrą budrumo lygį, o fazinis – apibrėžia, kaip greitai galite formuluoti atsakymus.

Atliekdami pratimą turėsite įsiminti jums rodomą paveikslėlį ir jį atskirti nuo kitų, dėmesį atitraukiančių, šalutinių vaizdų. Išvydę vaizdą-trukdį – turite spausti klavišą. Pratimu lavinami du budrumo lygiai, išmanus žaidimas prisitaiko prie jūsų reakcijų ir palaipsniui sunkina pratimo sąlygas.

Mišrūs signalai

Šiuo pratimu lavinimas smegenų gebėjimas atskirti svarbią informaciją nuo nesvarbios. Jeigu atlikdami įvairius pratimus išmokstate sutelkti dėmesį į aktualias detales, dabar išmoksite ignoruoti tai, kas nesvarbu.

Atlikdami pratimą ekrane girdėsite raides, žodžius, simbolius ar kitą informaciją, ir turėsite atsakyti ar tą patį, ką girdite, matote ir ekrane. Pavyzdžiui, ekrane matysite „aaiaa“ ir turėsite spustelėti klavišą, jeigu išgirsite vidurinę raidę. Jūsų smegenys turi sukoncentruoti dėmesį, suvokti, kad reikia klausyti, ar išgirsite raidę „i“. Ir nereaguoti išgirdus raidę „a“. Išmokite valdyti savo koncentracijos lygį!

Taikinio sekimas

„Taikinio sekimo“ treniruotė padės lengviau išskirstyti savo vizualinį dėmesį ir vienu metu stebėti kelis objektus. Reguliariai atliekamas pratimas jums pagelbės vairuojant, kai turite sekti visus eismo dalyvius; prižiūrint vaikus; žaidžiant įvairius sportinius žaidimus ir kitose veiklose.
Pradėję atlikti pratimą ekrane pamatysite kelis skirtingus judančius objektus (burbuliukus, žuvis, medūzas), tuomet atsiras vis naujų pašalinių objektų. Jūsų tikslas sekti pradinius elementus ir spustelėti ant jų, jeigu jie nustos judėti. Kylant lygiams – didėja objektų judėjimo greitis ir mažėja matomumas. Išmanus pratimas reaguoja į jūsų rezultatus ir atitinkamai didina arba mažina pradinių objektų skaičių.
Menu